Bloomiz

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Linda - 2 januari 2010 17:41

Här kommer det lite utlovade bilder från Nyår.....                                       

Av Linda - 2 januari 2010 12:04

Är lite sen med att säga Gott Nytt År, men bättre sent än aldrig?;)

 

Jag hoppas att ni hade en kanon bra nyårsafton och åt gott och drack gott och framförallt hade ett bra sällskap, det hade jag i alla fall:)

 

Jag var uppe hos Magnus och Helena och barnen och Ija och Bert och deras barn var oxå med. Magnus och Helena hade gjort ett fantastiskt jobb med maten som var helt otroligt fantastikt gott!!! Lax med kavring och västerbottenost täcke, potatismosrosetter och en vitvinssås.....Helt outstanding!!!! Superduper gott!!! Körde lite lekar och frågesport, skrattade så jag nästan grät, jätte roligt!!! Lite dessert framåt nio med en daimglasstårta och en chokladtårta med grädde och varm hallonsås....oh my good, säger jag bara om chokladtårtan!!!! Helt suveränt gott!!! Det bara smälte i munnen.....

 

Vid tolvslaget blev det raketskjutning nere hos Bert och Ija, svinkallt ute och champanjen nästan frös i glasen, mååånga fina raketer blev det!!! Och så mysigt , perfekt liksom....

 

Jag körde hem vid halv två för jag skulle ju jobba den 1e....

 

Allt jag vill säga är : TACK!!! för en kanonkväll med god mat och trevligt sällskap!!!

 

Igår jobbade jag sen sov jag massor av timmar i soffan....var helt slut!!!

 

Idag har jag haft sovmorgon, skönt men jag blir liksom så där jaha, vad händer nu då...Egentligen är det ju ett nytt år med massor av oskrivna blad att nyttja....

 

Hade ni några nyårslöften??? I mitt huvud har jag massor, men kommer bara att bejaka ett....VISA MINA KÄRA OCH NÄRA ATT JAG TYCKER OM ER!!!! För det är ju egentligen det viktigaste här i livet, skit samma om det sitter 5 kg för mycket på en, eller att man ska äta GI metod eller börja träna osv, för vad är vi om vi inte har våra nära och kära runt oss??? Jo, jävligt ensamma....

 

En vän sa till mig att alla människor man möter har ett syfte, allt ifrån att bara vara älskad till den värsta prövningen, tror hon har rätt!!! Man åker på många smällar i livet som man inte kan göra något åt, men hedanefter ska jag välja mina strider själv!!!

 

All kärlek och lycka till er!!!!

 

Ps, kommer bilder sen....Ds

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards