Bloomiz

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Linda - 5 januari 2010 11:45

Idag smäller det, dagen med stort D har kommit!!!!! Äntligen.....BRÖLLOP!!!!

 

 

Varit och ätit frukost med den blivande bruden,  heeelt sjukt att det är i dag det händer, som vi har pratat och pratat och planerat osv om detta, och så idag är det dax...ska bli så jäääävla roligt!!! Tur jag har köpt många näsdukar för det lär väl behövas...

 

 Var och  fixade blomsterdekorationerna på borden i stugan..jag är ju inte vidare duktig på sånt men den blivande bruden gav raka instruktioner....så jag hoppas det duger;)

 

Var i Olofström och hämtade Kevin, han hade kört moppen på service, blev en snabb sväng på lindex, men insåg att jag faktiskt var nervös så jag tog bara det jag skulle ha...Kunde inte koncentrera mig....

 

 

Nu ska jag ta en välbehövlig andningspaus och kanske börja fundera på vad jag ska säga i mitt tal...Kl 2 ska jag vara hos Maria för make over....

 

Ha en fantastisk dag för det kommer jag att ha!!!

 

ALL LYCKA TILL EMILIE OCH PETER SOM BLIR HERR OCH FRU PARNFELT I DAG!!!!  

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards