Bloomiz

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Linda - 3 januari 2010 23:22

Eftremiddagen har jag tillbringat med den blivande bruden, vi har handlat till efterrätten som jag ska göra till bröllopet(tänk om den blir alldeles misslyckad  ) och så har vi solat, sen hem till Mörrum för lite kaffe , men den blivande brudgummen hade lite annat arbete som jag hjälpte till med i stället.....Men kaffe blev det till slut och julklappsutdelning!!! Jag fick mina efterlängtade ROSA ADVENTSSTJÄRNOR, så se till att detta året går i raket fart så jag får sätta upp dom!!!!! Ett jättefint hjärta med änglavingar på, och en liten mjölkkanna, TUSEN TACK!!!!  

 

 

Körde oxå förbi Maria som har varit på Island på nyårs tripp, sååå skönt att ha henne hemma igen!!!  

Fick en jätte fin mössa som det står Iceland på, såååå roligt att få mössor för jag är ju en mössoman  !!!TACK MARIA!!!

 

Nu ska det bli duschen och sen sängen, ska se om jag kan få mina barn i säng något tidigare i kväll än i går....

 

  Visa era vänner att de är värdefulla!!! Mina är det i alla fall...

Av Linda - 3 januari 2010 12:51

Sov morgon, underbart skönt och såååå underskattat...Man kan ju inte få något bättre i livet än sovmorgon....

 

Hade film kväll igår, kollade in Twilight, sååååå bra ju, och sen en komedi Borta bra hemma värst, oxå bra men fy vad man fick ågren av den...är verkligen släkten så hemsk???

 

Mina underbara pojkar kom igår kväll, nu är ordningen återställd igen  , känns alltid sååå lustigt och tomt när de åker, fast ändå skönt på något sätt, man slipper passet och har bara sig själv att tänka på....Men inget går upp mot när de kommer hem igen!!!!  Tänk när de flyttar hemifrån, hur lustigt kommer inte det att bli???

 

De var ju inte så värst glada på mig i natt när kl var 2 för då sa jag till dom att stänga av datorerna, svaret var: Varför då??? Hallå, hur lätt vänder man inte på dygnet.....jag är världsmästare på det!!!!

 

Nu ska jag köra till stan och lägga mig i kärringgrillen inför bröllopet, kan ju inte se likblek ut  

 

 

Ha en fantastisk dag i solen!!!  

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards