Bloomiz

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Linda - 14 januari 2010 17:36

Har varit på promenad med Maria och Victor och Quick igår em, jisses vilken tur säger jag bara....Jag hade ett sånt flyt i benen och sån ork i kroppen, blev en runda som gick över stock och sten, snö och is, skog och landsväg....hann att bli mörkt innan vi var hemma...men sååååå skönt!!!

 

Lite allmänt pul här hemma, relativt tidig sänggång....

 

I dag har det oxå varit en bra dag på jobbet, vi hann till och med en friskvårdspromenad  , vinden bet i kinderna med det var jätte härligt, skulle iväg på en tur till men jag tar faktiskt en slappe kväll med lite små måsten i stället..I morgon ska Adis ha lite lan för killarna, mysigt...frågan är hos vem ska jag se "Lets dance"? Har jag en bil så blir det nog hos Lisa och Magnus om dom är hemma... annars steppar jag upp till Malmströms, tvn är ju i vardagsrummet och jag vill inte sitta uppe själv....är nog lite kontaktsökande....;)

 

Ha en bra dag och resten av kvällen...

KRAM  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards