Bloomiz

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Linda - 16 januari 2010 23:12

Jaha bättre ljud i skällan nu;), efter mycket om och men kom jag ju i alla fall igång!!!

 

När jag precis skulle gå ut och öppnar dörren så står Helena utanför med fika...hon behövde oxå till stan så vi körde in och sen ringde vi till hanna och Leo så de kom och fikade när vi kom hem, alltså denna lilla sockerpojken Leo....

 

Lånade Flynn så jag verkligen skulle komma ut, så Kevin och jag tog uterundan med reklamen och sen gick jag en extra runda med Flynn innan jag lämnade honom, det var såååå skönt ute och jag rensade skallen från alla tankar, precis vad jag behövde.

 

Har bjudit familjen Malmströms på niddag, blev pasta och kycklinggryta, hemgjorda vitlöksbröd och sallad....Vispade ihop en kladdkaka till kaffet med....

Sååååå mysigt att sitta många till bords, och såååå roligt att för en gångs skull laga mat till fler , framför allt att det uppskattas:) Vi såg till att boka biljetterna till Gotland i sommar, så det är nu klart!!!!! Åhhhh jag längtar redan , lustigt för jag åker ju till ön nu på onsdag....Har packat klart min väska som Maria ska ha med sig i sin bil så slipper jag kånka på massor när jag åker...Bra va? Vi kollade upp mitt "spritskåp" och vi plockade ihop massor, nästan som vi skulle ha värsta fylleslaget, vem vet kanske vi får....  

 

Nu ska jag hänga upp en maskin tvätt och slänga i en ny, sen blir det en dusch och sen sängen, mycket på programet i morgon!!!

 

Sov gott  

Av Linda - 16 januari 2010 12:48

I dag är jag sleten och har inte lust för någonting....har äääääntligen kommit ur pyjamasen, bara för att vadå??

 

Jaja ska väl ändå ta tag i dagen, ska köra in till stan för att lämna tillbaka några böcker till min fd arbetskamrat och för att få lite nya, bra att ha till resan på onsdag...Om jag kan hålla mig vill säga...Känner mig boksugen igen, då händer det ju liksom inte så mycket mer i mitt liv...ska ju ta tag i träningen oxå, men jag har alltså inte någon lust och jag bara sväller...suck, vad ska man göra när man är så svaaaaaaag för sötsaker som jag är??? Finner inte min järnvilja heller....vad har det tagit vägen???? Och varför ska det vara sååå jävla svårt att helt plötsligt inte äta goosaker???? Är det bara för att man inte får??? Nej, jag ska satsa på motionen så brukar allt komma automatiskt.......

 

Nu är det väl i alla fall bra med gnället för idag, nu ska jag njuta av dagen trots lustiga tankar..

 

Ha en bra dag och kväll!!!

Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards