Bloomiz

Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

Vilken bra dag det blev ändå....

Av Linda - 16 januari 2010 23:12

Jaha bättre ljud i skällan nu;), efter mycket om och men kom jag ju i alla fall igång!!!

 

När jag precis skulle gå ut och öppnar dörren så står Helena utanför med fika...hon behövde oxå till stan så vi körde in och sen ringde vi till hanna och Leo så de kom och fikade när vi kom hem, alltså denna lilla sockerpojken Leo....

 

Lånade Flynn så jag verkligen skulle komma ut, så Kevin och jag tog uterundan med reklamen och sen gick jag en extra runda med Flynn innan jag lämnade honom, det var såååå skönt ute och jag rensade skallen från alla tankar, precis vad jag behövde.

 

Har bjudit familjen Malmströms på niddag, blev pasta och kycklinggryta, hemgjorda vitlöksbröd och sallad....Vispade ihop en kladdkaka till kaffet med....

Sååååå mysigt att sitta många till bords, och såååå roligt att för en gångs skull laga mat till fler , framför allt att det uppskattas:) Vi såg till att boka biljetterna till Gotland i sommar, så det är nu klart!!!!! Åhhhh jag längtar redan , lustigt för jag åker ju till ön nu på onsdag....Har packat klart min väska som Maria ska ha med sig i sin bil så slipper jag kånka på massor när jag åker...Bra va? Vi kollade upp mitt "spritskåp" och vi plockade ihop massor, nästan som vi skulle ha värsta fylleslaget, vem vet kanske vi får....  

 

Nu ska jag hänga upp en maskin tvätt och slänga i en ny, sen blir det en dusch och sen sängen, mycket på programet i morgon!!!

 

Sov gott  

 
 
Ingen bild

Maria

16 januari 2010 23:48

Tack gumman för god middag och mysig kväll!!
Ser så framemot en helg i Visby med dig!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards