Bloomiz

Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

Vadå?

Av Linda - 16 januari 2010 12:48

I dag är jag sleten och har inte lust för någonting....har äääääntligen kommit ur pyjamasen, bara för att vadå??

 

Jaja ska väl ändå ta tag i dagen, ska köra in till stan för att lämna tillbaka några böcker till min fd arbetskamrat och för att få lite nya, bra att ha till resan på onsdag...Om jag kan hålla mig vill säga...Känner mig boksugen igen, då händer det ju liksom inte så mycket mer i mitt liv...ska ju ta tag i träningen oxå, men jag har alltså inte någon lust och jag bara sväller...suck, vad ska man göra när man är så svaaaaaaag för sötsaker som jag är??? Finner inte min järnvilja heller....vad har det tagit vägen???? Och varför ska det vara sååå jävla svårt att helt plötsligt inte äta goosaker???? Är det bara för att man inte får??? Nej, jag ska satsa på motionen så brukar allt komma automatiskt.......

 

Nu är det väl i alla fall bra med gnället för idag, nu ska jag njuta av dagen trots lustiga tankar..

 

Ha en bra dag och kväll!!!

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards