Bloomiz

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Linda - 2 januari 2011 19:38

Så var denna jobbe helgen över, tjwooop sa det trots allt....

Sånt här gör vi på jobbet när vi jobbar....

 

Sven instruerar mig hur jag ska svinga med kettle bellen..hahaha ser ju inte så värst svårt eller jobbigt ut...men efter bara några minuter blir man anfådd...frågan är ju om jag kan gå i morgon...

               

men attans så roligt...får nog inför skaffa en eller två...

   

 

Min kollega i köket har oxå lustiga saker för sig...

   

hm vad pysslar hon med??

   

Gunilla.....vad gör du??

   

mäter kakelplattor???

Nej vi kollade upp hennes steglängd så det blir rätt i stegräknaren...

 

Jag och Gunilla och Amanda och en tjej till har utmanat varandra....

 

UTMANINGEN!!!  

 

Från den 1/1 till den 31/3 ska vi "gå" till Huddiksvall....innebär att stegräknaren MÅSTE stå över 12000 steg per dag...

 

Vinnaren blir bjuden på middag ute av förlorarna...

 

Jaha, kan tala om att jag slö startat....får liiite panik...men jag kommer nog igen...

 

Måste ju visa lite bilder på en sån goding!!! Träffade min kusin Jessica när jag var i Småland och hennes lilla familj.

  

jeppe var med för han hade inte heller träffat godingen Edwin!!

  

Jessi med sin guldklimp!

  

Jeppe visar jessi, damir och Edwin något på min mobil...

  

Kolla vilken fantastisk goding!!! Vill ju bara äta upp han!!!

  

tusen tack för titten vännen!! Nu MÅSTE vi ses snart igen!!

  

tänkte rekomendera en lättläst och bra bok för er...tog mig ca 2 timmar att läsa ut...måste ha lite nya böcker...Några tips??

  

ole bjöd oss på semlor i fredags på jobbet...sååååå goda så jag höll att gå av...

  

bjuder på ett visdomsord som sitter på frysen på jobbet..

  

snacka om att se ut som Cruelle de ville i håret...åh vad jag vill färga det...får nog kolla upp med färg i morgon när jag ska till stan, klipptid med?? kan faaan inte bestämma mig hur jag ska göra..kort eller lite halv långt??

 

Nehe nu får jag snöra på mig ett par skor och se till att komma upp i steg....  

 

KRAM på er!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards