Bloomiz

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Linda - 17 januari 2011 23:17

......kille som har gått till sängs där uppe har jag....låter inte riktigt som han kommer till ro....


Vi har gjort glasstårtan klar, kom på att jag glömde köpa tårta som vi ska fira med på morgonen...snacka om att vara heeeelt förvirrad, liksaå när jag skulle vira in de få stackars presenterna, glömde köpa present papper...blev julklappspapper  blir så sur på mig själv..vill ju att allt ska bli perfekt!!!

  

vispar vaniljvispen

  

har lagt i en marängbotten och krossat dajm

  

blandar i dajmen i vaniljvispen

  

rör runt(min lilla sockerpojk som blivit så stor, VAD HÄNDE?)

  

på med en maraängbotten till, Voila, skjuts in i frysen


  

paketerna färdiga, nu väntar vi bara på att klockan ska ringa tidigt i morgon bitti så jag och Adis kan fira:)<3


Vet ni, nu finns det till och med en tidning om facebook, om facebook alltså, tips och ideer...HELT SJUKT!!!!

  


Sov gott!!

  

Av Linda - 17 januari 2011 16:11

Av detta SKITVÄDER!!!! Fy vilken hemsk ångest jag får, allt är skitigt, slaskigt och mörkt och grått och fruktansvärt TRIST!!!  Nu kan jag gå i ide för att vakna upp när det blir riktig vinter igen....FY FAAAAAN!!!!(kan ju ha en förklaring till att jag har tillbringat den mesta tiden i helgen i min säng?)


i dag är det full fart som gäller, stegen ska fås i hop och gärna med GOD marginal över....(Ingen bra steghelg)och det ska tvättas, handlas, lagas mat, städas, slå in paket, baka tårta och helst hinna vara lite med....ja det är väl bara att på att som gäller....


Hoppas ni haft en bra måndag så här långt och får en bra kväll!!

Kram   

längtar tillbaka till minusgraderna och snöfall..... 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards