Bloomiz

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Linda - 18 januari 2011 21:47

har gått sen min lilla skrutt kom till världen.....GRATTIS ADAM PÅ DIN DAG!!!   

(gudmor Virre när Adam döps)


14 ÅR!!! Vad hände och hur snabbt har de inte försvunnit??Fy nu kan det liksom stanna av, tjoop kommer det väl säga så sitter jag här själv....utan ungar hemma...

  

Adis firades med paket och "tårta" på sängen:)

  

min lilla tröttis...

  

blev glad för sin nya skärm...

  

något som var roligt på datorn...

  

ser ju lite kul ut när de "SMÅ" barnen dricker ur finmuggarna....har fortfarande inte fattat att de dricker kaffe...

  

jag tuggar för fullt;) är det kalas så är det...

  

Födelsedagsbarnet tar tårta...

          

mysigt att klämma ihop oss i rummet och prata och skratta och ha det bra!! Tusen tack mina vänner för en kanon härlig kväll!!   


Nu ska jag strax kojsa, ledig i morgon men har tänkt att komma upp och köra ett pass på gymmet tidigt och en promenad, Sen kommer fru Parnfelt på frukost:) Härligt!!! Em ska jag tillbringa med min äkta hälft:) vi ska till tippen....:) Gott för själen att slänga....Undra vad jag ska slänga...har ju knappt hunnit rensa här hemma...men nog finns det en eller två säckar i källarn som ska väck...


KRAM!!!!

  

jisses vad jag är långhårig....






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards