Bloomiz

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Linda - 30 januari 2011 19:46

Har haft en skön em och suttit framför datorn och kollat lite här och lite där..

En sida som jag var inne på var skopunkten, deras skor ser oftast väldigt bra ut på bild men i verkligheten är en besvikelse...

Men här är några mumsbitar som jag helt klart ska kolla upp:)

     vilken färg???


   

 som ni ser har jag snöat in på kilklacken...snyggt!!


På din sko fanns den här snyggingen...

   sjukt snygg!


Var förbi Gina Tricot sida med och jag hade gärna plockat hem det här...

  

snygga chinos....

  

randig <3 tröja

  

skön sweatshirt....


Kanske får bli en shoppingrunda i helgen som kommer???

Nu blir det film..

Av Linda - 30 januari 2011 16:21

EN BRA DAG!!!!

Fick fin besök av min "gamal" vän Robbe med sin finfina familj!! Var som vi såg i går och det är nog 3 år sen vi riktigt satt ner och fikade....Underbart att se er vänner!! Nu bokar vi in en tripp till Växjö, så vi kan ses snart igen:)

  

Busigt härliga Alfons!

  

Söta goa Agnes!

  

Familjen Helberg<3

 

Var sen en runda på jobbet för att springa , hm...jag sprang, och sprang och sprang...56 minuter och 8 km senare:) Japp stolt son faaan över mig själv! Och ökande med 0,2 km i hastighet....Nu är jag på g!!! Underbart!

 

Hem och in i duschen, Ida och GUnilla kom, fick make up och hårstyling av Ida, Gunilla fick vara paparatzi...

  

vilka bra ögon du har säger Ida....

jag svarade...de är rynkiga......hahaha

  

här plattas det och fluffas det...

  

hm undra vad som sades här...

  

Ida och Gunilla, fina kollegor!!!<3

  

dax för käk, Maria M, Maria K, Lisa, Gunilla och Ida hugger in...

  

mmmmm mums så gott!!

  

Kylde Annikas vin så det blev is i;)

  

(Jag bjuder på dubbelhakorna,,,,grrrrr)

  

  

Maria lär ut sug i blicken...hahaha

  

Min fina äkta hälft!!!<3

  

Lisa hon utstrålar "kom och ta mig" , Annika nappar direkt!!

 

Tacka tjejerna för en kanon rolig kväll, framför allt här hemma!! Tog en runda på Kompaniet och en runda på Sliver....Nöjd och glad med kvällen!!Ni är fantastiska tjejer!!! Just love y all!  

 

I dag har jag softat, druckit kaffe med Ida och Gustav, det var kanonväder ute och vi gick en lång runda, jättehärligt!!

 

Pratat med Fru Parnfelt, dom har det bra, Började lipa för jag är sååå lycklig för deras skull!! Lilla Ture!!! Undra om han vet hur älskad han redan är?? Jag hörde han i bakgrunden, och mitt hjärta snörptes i hop och en önskan att snoffsa lite på han infann sig direkt!! Åh vad jag längtar att få krama på HELA familjen!!!!

 

Nu ska jag se en film, sen hoppas jag det blir en runda till gymet, är välbehövligt idag!!

 

Ha en bra söndag!!

KRAM

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards