Bloomiz

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

hett villebråd i mina ögon

Av Linda - 30 januari 2011 19:46

Har haft en skön em och suttit framför datorn och kollat lite här och lite där..

En sida som jag var inne på var skopunkten, deras skor ser oftast väldigt bra ut på bild men i verkligheten är en besvikelse...

Men här är några mumsbitar som jag helt klart ska kolla upp:)

     vilken färg???


   

 som ni ser har jag snöat in på kilklacken...snyggt!!


På din sko fanns den här snyggingen...

   sjukt snygg!


Var förbi Gina Tricot sida med och jag hade gärna plockat hem det här...

  

snygga chinos....

  

randig <3 tröja

  

skön sweatshirt....


Kanske får bli en shoppingrunda i helgen som kommer???

Nu blir det film..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards