Bloomiz

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Linda - 31 januari 2011 18:57

var inne på hms sida idag....och ja det var ju rätt så mycket jag hade kunnat klicka hem...men inte när jag ser ut sån här....

Men jag kan ju alltid drömma;)

   sååååå snyggt!!

   Kaxigt!

   mysigt!

   ? jag är både och på detta, snyggt och inte snyggt...

   men visst hade ett par haremsbyxor inte suttit fel;)

   eller snickarshorts till sommaren...

   en rosa finklänning(undra när man ska använda en sån?)

     och skor att döda för......


SUCK!!!

 

Väntar på att det ska bli varmt och gott i mitt hem, när jag kom hem var det bara på 16 grader på pannan....fryser liiite nu!! Men det blir en runda till gymet med...

Trotsade mina betong ben i dag och gick ner på löpbandet på jobbet....Jag är så stolt över mig själv!! 8 km blev det och höjde farten med ytterligare 0,3 km/ timme.....Känns så jäkla bra alltså!!!

 

I kväll blir det mätning...tror ni det har hänt något med kroppen på en månad??

SPÄNNANDE!!

Kram på er!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards