Bloomiz

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Deprimerad....

Av Linda - 17 januari 2011 16:11

Av detta SKITVÄDER!!!! Fy vilken hemsk ångest jag får, allt är skitigt, slaskigt och mörkt och grått och fruktansvärt TRIST!!!  Nu kan jag gå i ide för att vakna upp när det blir riktig vinter igen....FY FAAAAAN!!!!(kan ju ha en förklaring till att jag har tillbringat den mesta tiden i helgen i min säng?)


i dag är det full fart som gäller, stegen ska fås i hop och gärna med GOD marginal över....(Ingen bra steghelg)och det ska tvättas, handlas, lagas mat, städas, slå in paket, baka tårta och helst hinna vara lite med....ja det är väl bara att på att som gäller....


Hoppas ni haft en bra måndag så här långt och får en bra kväll!!

Kram   

längtar tillbaka till minusgraderna och snöfall..... 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards