Bloomiz

Direktlänk till inlägg 13 juni 2008

Äntligen är den här!!

Av Linda - 13 juni 2008 19:56

Min efterlängtade ORBITREK PLATINUM har kommit i dag!! Den är såååå FIN!! Adam har redan kört ett träningspass likaså jag, jisses vad jobbigt!! Trodde ju jag hade mer kondis än så, men här krävs träning.....En bra utmaning, behöver det för att få en spark i röven och bli färdig att ta tag i mitt liv...


Pojkarna har åkt i dag, lite ensamt helt plötsligt! Ska kolla på en film och se om jag kan komma i säng i vettig tid i kväll....I morgon bitti är det reklam dax igen...inte för att jag egentligen känner för det men då har jag ju redan tagit motionen.....ska ner till gymet oxå en runda.


JANNE:skriv gärna ett inlägg !! Tycker det är kul att du läser min blogg!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards