Bloomiz

Direktlänk till inlägg 22 juni 2008

Äntligen är Midsommar helgen över...

Av Linda - 22 juni 2008 15:29

Jag kan inte riktigt säga att jag tycker om denna helgen....det är som vanligt denna jäkla hets med mat och var man ska vara vilka som är bjudna hit el dit...Jag hade en ok kväll på midsommar afton helt alena i min soffa...riktigt skönt faktiskt plus att jag var trött och "tung" i humöret, så jag är glad att jag tackade nej till party...Har jobbat hela helgen, fredagen på persgården och lör-sön på gustavsborg nu är jag helt slut men ska göra lite mat till mina pojkar. Ska göra våfflor i kväll till oss är grymt sugen på det!!


I morgon är jag ledig, ska bli sjukt skönt att bara få ta dagen som den kommer, jag hoppas på regn så jag slipper stressa ihjäl mig.....Tanken är att kunna baka lite, och göra något storkok....Får väl se vad jag känner för när det väl blir måndag....


I kväll blir det soffläge tycker jag förtjänar det!!

Kram på er!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards