Bloomiz

Direktlänk till inlägg 28 juni 2008

1 a pärsen är över....

Av Linda - 28 juni 2008 19:03

Ja nu är farmor Margits begravning över....vilken mardröm känslomässigt!!! Det är så psykiskt övermäktigt att inte kunna styra sina känslor!! Var  jättefin begravning men fina blommor och mycket folk, god mat efteråt fast jag inte trodde jag kunde äta så var det välbehövligt!! Sen körde vi förbi och tittade på graven och den var jättefin, det kommer ett foto senare.

När vi kom hem så var jag såååå rastlös så jag tog på mig jogging skorna och gick, det blev en mil när jag väl kom hem jag bara gick och gick....jätteskönt!!


I dag har mamma och jag varit på a6, snacka om rea i affärer...fast roligast var ju att handla till Anes!! Man blir ju sjuk på alla fina klänningar som finns till henne, det blev tre styckna ochen mysdress....Vi letade efter något till Jeppe oxå men det fanns inget i hans storlek.....Fast jag hittade ett par limegröna brallor som man kan vika upp och ett gul grönt linne till han som han fick i födelsedagspresent av oss!! Vi är ju lite sena eftersom vi inte kom upp till hans födelsedag! Själv köpte jag ett par trekvarts byxor i trikå att träna i, plus ett par baggybyxor som inte blev några baggy utan typ för små:( .....Fick en knallgul portmonä utav min underbara mamma och en tygväska i brunt med vita elefanter på!! Skithäftig!! Var inne på IKEA en sväng, alltid kul! Vi åt lax men grillade grönsaker, jättegott!! Jag köpte en gardinstång, tyg till mina köks fönster(skithäftiga) , ett tyg  rött med vita flodhästar som jag aka göra en tunika till mig i...Någon som har ett bra mönster?

Nu ska vi äta!! Ha det gott! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards