Bloomiz

Alla inlägg den 10 april 2008

Av Linda - 10 april 2008 16:26

Jag vet inte vad som är fel med mig..men jag är helt seg och känner mig olustig , vill inte göra någonting, ingen insperation, dåligt humör och skiter typ i allt....det är inte roligt att känna sig sån. tror jag har någon brist på nått, mina munsår försvinner inte fast jag har hållt på med Anti nu i flera veckor, och gå till läkaren bara för att jag har munsår:  nä det är inte min grej....


Har i alla fall segat mig ner till gymet i dag och det var sååååå tråååkigt!!!Jobbigt!! Bara bläääää.  Nu ska jag trotsa mig själv och gå en runda måste upp med mina steg det är väldigt fattigt på dom i dag...målet är ju att komma över förra veckan men då får jag spetta gärnet....och det kommer inte att hända...

Ska baka en kaka i kväll som ska med till jobbet, fredagskakan, det är min tur så jag tror jag ska göra en extra kladdig kladdkaka med grädde till. det blir nog"tjejerna" glada över!!


kram kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards