Bloomiz

Alla inlägg den 23 april 2008

Av Linda - 23 april 2008 22:12

Började ju kanon idag, halv sju ringer min chef å frågar om jag kan vara på rosendals fsk för hon hade blivit sjuk. Inte riktigt vaken svarar jag ja, men vet inte riktigt var det är. Hämtar mina kläder i Mörrum på jobbet sen susar jag vidare till Asarum och hittar till slut in på rätt ställe. Vad man känner sig helt fullkomligt borta när man aldrig har varit där, man har inte en aning om vilka rutiner de har ,vad sakerna är, ingenting. Var en elev från hr 2 som hade praktik tur var väl det för han visste ju hur det skulle vara. Det visade sig att bli en kanondag, vi gjörde lite potatis mos och sen skulle vi hänga med ut och grilla....Så i dag har jag haft premiär på grillad korv och det var super gott!! Körde tillbaka till Mörrum till två för vi skulle ha möte, vilket vi hade i evighet kändes det som....fast trevligt!!

När jag kom hem så var min lille pille kille här hemma och väntade på mig han ville bara hälsa på mig lite, tror han var mammesjuk, fast det är han hela tiden i så fall.... Jag hängde på när han åkte till pappa med mina stavar,  tänkte passa på när det snart ska bli regn igen....Så jag gick en bauta runda  och det var såååå skönt!!

Körde in till stan för de hade billig pepsi på citygross och vem springer jag inte på om inte Sandqvist!!! Jag såg till att hänga med henne hem och dricka en kopp kaffe och prata lite skit för det var evigheter sedan.....det var så skönt att träffa henne,  det lustiga va att jag hade tänkt att ringa henne när jag kom hem från stan och så blev det så lyckat att jag träffade henne. Hoppas du hann med jobbet du hade plockat med dig hem bara Emelie.


Nu ska jag kasta mig i duschen för i morgon ska jag chefa.... 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards