Bloomiz

Alla inlägg den 19 april 2008

Av Linda - 19 april 2008 21:30

Jag som skulle städa av min altan....jag kan ju säga att jag inte har kommit dit ännu och nu är det för sent!! Får ta det i morgon efter min tur till Bromölla möbelaffär och eko. Hoppas det är bra väder i morgon oxå för mina barn ska få komma hit och städa upp på trädgården ser ut som en soptipp när de har varit här och hoppat med sina kompisar.....jag blir såååå irriterad, jag jobbar inte här utan jag BOR här!!

Nu ska jag titta på film på tvn, #Helens små underverk" helt fantastiskt bra!!


Av Linda - 19 april 2008 17:38

Vi hade en riktigt bra tur borta i Karlskrona. fast Emilie har dåligt inflytande på mig när det gälletr shopping......Kom hem med nya jeans till Adam(till skolavsluyningen, kanon), nya skor till Adam, en vaxduk till altanen, en löpare till vardagsrummet rosa så klart...., en bauta hög ljusstake (rosa) som jag inte har en aning om vad jag ska ha den till....(den var billig), 5 kr strumpor från lindex rea...(var nog bara för det var superbilligt), ett par pyjamas shorts(absolut inte min grej heller egentligen) , ett nytt blått "överdrag" till fjädrarna på studsmattan, leka kulor. Skulle köpt blommor med men jag blev helt plötsligt snål så det blev inga....Få se om jag hittar några i morgon , börjar bli dax att sätta någon kruka på trappen...blir ju liksom mer ombonat då.....Jag måste ha en omvänd inverkan på "shoppoholicen";) Emilie, för hon handlade knappt någonting....Kan det vara för att jag frågar henne hela tiden vad hon ska ha den grejen till?


Hittade ett nytt recept på en kaka i min fack tidning, har nu bakat den och det var som en dröm slog in såååå god var den!! kul med nya recept så länge det är choklad kakor....bästa som finns....


Ska se om jag kan ta mig i kragen och städa av min altan....usch vad tråkigt....men vad gott och kunna sitta där sen!! Sak nog göra det nu!!


kram kram

Av Linda - 19 april 2008 08:17

Idag ska jag åka till Karlskrona med Emilie, vi ska strosa runt lite kände att jag behövde träffa henne lite plus att komma hemifrån och handla något som jag kanske inte ens behöver....Ni vet hur det är, man känner sig alltid lite lättare tills mods om man bara får handla något.... Undrar vad det blir....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards