Bloomiz

Alla inlägg den 15 april 2008

Av Linda - 15 april 2008 22:08

Har nu varit på "kalas" och jisses vad jag har ätit!! Kevin smakade på den största smörgåstårta jag någonsinn har sett och han åt två bitar så den måste ha varit god!! Den såg jättefin ut!!  Sen dukades kakfaten fram....jag prisar gud för deras hembakade kakor!!! Kanelbullar, blåbärsgrottor, sockerkaka, flarn med choklad i och till sist men inte minst TÅRTAN!! En marängdaim tårta!! Så suveränt god!! Så med allt jag stoppade i mig så är det träningsdag i morgon som gäller...

Sov gott det det ska jag .....mätt å go....

Av Linda - 15 april 2008 16:30

I dag hade jag tänkt och göra så mycket!!! Men det har typ inte blivit något, vad jobbigt det är när det blir så. Har i alla fall träffat min bäste vän DAMMSUGAREN!!!! Han är så tråkig att träffa är det för att man träffas för ofta tror ni?  Fast det behövdes verkligen, när ungarna är här så skulle jag behöva dra en repa varje dag och vem orkar det.....Inte jag i alla fall.


Ska på "kalas" lite senare, tänkte köra dit men jag har ändrat mig nu ska vi bli hurtiga familjen....Kommer nog bli lite protester för att behöva gå men det behöver vi alla tre. Jag behöver framförallt det till mina steg i dag, känns motigt med det med nu, vad är det som händer? jag skulle behöva en stor portion insperation och motivation......ingen som har det lite snabbt i bakfickan?





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards