Bloomiz

Alla inlägg den 13 april 2008

Av Linda - 13 april 2008 20:32

Jag bara undrar, har det verkligen varit helg? Jag har fyllt min med massor av arbete, det kanske är därför som jag känner att jag inte har haft mycket till helg. Varit uppe tidigt och i säng sent, i och för sig så hade jag sov morgon till tio i dag, men det känns ju som dagen bara försvinner.... Har pulat hela helgen både inne och ute pga av vädret, folk tror väl att jag är helt knäpp, ute och gräver upp häcken kl halv sju en lördag kväll....det är nästan tant varning på mig....Jag har ju trädgården som projekt när det är fint väder och när det regnar så är den omtalade trappan åter igen i fokus....Och jag tror jag spyr på den, det var ett projekt som jag tog mig över huvudet, men nu ser jag ljusningen.

I lördags var jag fantastisk snäll mot min stora son, medans han sov i det stora strilande regnet utanför fönstret i en skön säng drog jag hans cykel kärra fullastad med reklam, och tog både "ute" rundan och lägenheterna...jag kan ju tala om att jag var helt dyblöt när jag kom hem fick ta av mig ALLT!!! Men det var en uppfriskande morgon promenad.....På em tog jag kvatersrundan åt han, jag har så mycket energi i kroppen som måste ut...blir nästan rädd för mig själv. Det bara spritter i benen och jag är sååå rastlös fast egentligen är jag skit trött, vet att det är varningtecken för jag var sån innan jag blev sjuk, så nu ska jag ta mig i kragen och lugna ner mig lite , fast det är ju sååå jäkla svårt.Känner mig väldigt stressad att nu ska trädgården göras igordning...jag hatar trädgårdsarbete!!!!


I dag har vi vatt å petat i den sk komposten.....hahahaha, vilket jävla skämt, jag kan nog hålla på i veckor bara med den!! Jisses vad skit jag har slängt där... nu har jag börjat i alla fall så det måste ju avslutas innan jordfräsen kommer...Så jag har nog arbete nästa helg oxå!!


Var nere på gymet efter en rejäl promenad idag, och det är ju sååå fantastiskt skönt att köra ett rejält pass....Har trimmat magen rejält,  hoppas på träningsvärk i morgon, fast det kommer väl inte att upplevas....


Nu ska jag pussa den lille sonen godnatt och sen in i en välbehövlig dusch.

Kram på er....


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards