Bloomiz

Alla inlägg den 24 april 2008

Av Linda - 24 april 2008 22:07

Idag har det riktigt varit lugna gatan, skönt ibland behöver man det. var inne en sväng på citygross igen och handlade inför veckan med barnen. Glömde ju hälften när jag var där igår.:( Susade inom stan också och var på fyndkällaren, hittade en nalle puh boll till Kevin som han önskade sig( jag vet han ÄR stor men vad gör man inte för hans önskemål?) och två kanvasdukar som jag skulle spänna mitt rosa marimekko tyg som Emilie köpt åt mig på tradera, men det funkade inte blommarna är för stora så man såg dom inte så nu får det bli ett fint kudd fodral i stället....Gäller att vara kreativ och kunna ändra sig, fast det är svårt ibland. Hittade även panelgardiner med döskallar till Adams rum ,de kommer han bli jätteglad över!! Kul att kunna glädja mina barn med små medel!!!

Har sedan suttit i telefon med M-lo, härligt att prata med henne var alldeles för längesedan, jag skulle hälsa till alla hon känner.....Sen har jag pratat med min underbara fantastiska mamma i 1,5 timmar....jag är fortfarande fruktansvärt mammesjuk, önskar hon kunde komma typ nu....Det är väl en av gångerna som jag önskar att jag bodde närmre henne....


Nu ska jag kojsa, imorgon är det fredag....då kommer grabbarna:):):)

Puzz på er

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards