Bloomiz

Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Linda - 1 maj 2008 22:14

Fatta att jag blev överraskad när min mobil ringde kl 9 i dag och det var mamma. Hon undrade om jag var vaken, jo sa jag det är jag ju nu....Vad bra sa hon för vi är hos dig om 20 minuter.....Jag blev helt stum och helt överlycklig!!!!!!

Jag har ju lääääääängtat så efter dom och det har varit såååå underbart att ha dom här!! Så tusen tack för att ni kom och piggade upp mig precis vad jag behövde!! Polleten ramlade ju förstås ner när hon ringde i dag och sa att dom är här typ för hon undrade lite kryptiskt om jag skulle vara hemma idag....Vad jag hade velat att dom bodde närmre....Alldeles lagom att bara ses över dagen....

Vi har myst hela dagen, pappa och jag har rensat avloppet nere i tvättstugan , jag höll på att spy rakt ut!! Fy vad jag tycker sånt är grisigt.... fixade min kran ute så nu kan jag tvätta bilen hemma igen:), Var på golfkrogen och åt, fantastisk god mat blev det....bara det att sätta sig och få äta och någon annan har lagat den....Det bästa är ändå att slippa tänka ut vad man ska ha till middag...... Sen körde vi förbi Karlsson-Håkansson, paranteserna var ju lite nyfikna på huset. Och där var ju aktivitet som aldrig förr..vilket arbete de gör alltså blir sååå imponerad!! Vilket engagemang de har, bara fortsätt så!! Det kommer att bli kanon bra tror jag i alla fall.

Sen körde vi till stan och tog en tur på citygross, Adam var såååå uttråkad hela dagen och var allmänt sur....Medans Kevin var "ska vi inte åka hem nu?" så det var faktiskt skön att till sist komma hem det tog inte många sekunder så var båda barnen väck....

Var ute och gick en runda när de hade kört hem och det var skönt med frisk luft även om det duggade lite. Sen har jag bara slöat mig i soffan och kollat på film, nu är det dax att sova för i morgon är det jobbe dag igen och jag ska vara på förskolan i morgon ska bli mysigt....


Av Linda - 1 maj 2008 00:13

Har inte känt för att blogga på några dagar....Har ju hänt mycket hos alla andras bloggar riktigt roliga att läsa....

Ville bara önska er alla en riktigt bra valborg och säga att nu är våren invigd!!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards