Bloomiz

Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Linda - 14 maj 2008 17:43

Vad är det för fel med mig alltså? Är hur trött som helst, hade kunnat gå och lägga mig nu och sova tills klockan ringer i morgon bitti.....Men det är ju inte att tänka på , så länge jag håller igång är det ok men sätter jag mig ner så rasar jag i hop som ett korthus:(


Men snart kommer min vän Emelie och vi ska ut och gå en låååååång runda och då brukar jag pigga på mig!!


Har hämtat ett paket på posten från hm(jag vet ,ett

till....)beställt vita jeans till Kevin som satt som en smock!! Han blev skitfin!!!!!! Han var riktigt skeptisk när jag visade dom i katalogen, men det blev riktigt bra överraskande nog!! beställde även en piketröja som oxå var bra på han, tog en till Adam med men jag behöver sätta han på diet alltså.....gud vad rund han är om magen....Hur gör man då? Vad gör man? Det är ju skit jobbigt....Den ene behöver grädde i maten och den andre behöver hålla igen....det är väl bara att börja laga flera rätter på samma middag igen!!! Olika till oss alla tre:(

Åter till hm paketet, jag beställde mig ett par shorts sådana man ska ha nu i st 42 tänkte det blir ju bra(med tanke på viktuppgången:() faan alltså antingen är jag riktigt jävla tjock eller så är det små storlekar för de satt tajt på mig....Irriterande nog.....men jag ska behålla dom och innan sommaren är slut ska dom vara för stora!!!!!!


Njut av livet och ha det gott!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards