Bloomiz

Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Linda - 3 maj 2008 09:14

Nu är det lördag igen och solen lyser så gott så gott. Idag är hela dagen fullbokad....som vanligt när det är lördag!! Kevin och jag ska ha typ mamma-son dag, låter kanske lite löjligt men jag är jötte glad och stolt att få hänga med han en hel dag...I och för sig så ska ju kompisarna med men att han ville att jag också skuölle hänga med väger tungt!!

Först ska vi ta reklamen, sen ska vi i väg på paintball och det ska bli riktigt kul, ser fram emot det rejält!! Kommer säkert skada mig och bli sjukskriven....;(det är ju jag i ett nötskal och kommer säkert bli blåslagen av alla skott som kommer att hagla över mig!! Så i kväll kan jag tänka mig att jag är rejält mörbultad både på kroppen och i kroppen....


I går kväll var jag hos Håkansson-Karlsson i huset(som Anna säger) jag hade med mig pizza till dom från oss här i Svängsta tur att vi har något som inte Mörrum har....Goda pizzor...Har vi bättre invandrare som kan baka pizza då? Eller vad tror ni det beror på? Mycket trevlig om inte annat och bara få vara med dom för det är skitlänge sen....Så jag tackar för titten.....Håller på att försöka att övertala Emilie och Malte att komma till oss på fredag och sova hos oss för hon hade gjort Adam helt överlycklig då!!! Mig med!!Kevin och hans kompisar ska ha lan på fritidsgården och då får Peter jobba....Bra lösning va?


Nu ska jag äta lite frukost och sen är det en riktig motionsdag med allt jag ska göra!! Ha en fantastisk dag!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards