Bloomiz

Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Linda - 4 maj 2008 14:14

Vilken jäkla grej alltså att spela painball!! Det måste vi ta tag i och samla ihop ett gäng och åka dit, så jävla skitkul!! Att man går in i det så hade jag aldrig trott jag tänkte att man är bakom lite skydd och skjuter lite å så...Faan man blir ju en helt annnan person, BLODIGT ALLVAR och TAKTIK, jag smög ålade kröp och sprang både skjutande och för att komma förbi kulorna som ven förbi mig...Jag blev nästan rädd för mig själv, ni skulle hört min andning...ja jisses vad kul...En perfekt grej för tjejfest alltså....Faan vad häftigt....Jag lyckades peppra kevin i alla fall och det var ju det som var hela grejen egentligen men när man låg där och lurpassade så kvittade det vilken det var,  de var motståndare och de skulle ut... Dessa ungdommar är helt underbara, längesen jag hade så jäkla trevligt!! Blir en ny omgång i höst men då hoppas vi på ett föräldrar lag och ett barnlag....Då blir det inte lätt för dom....


Svängde ut till Pitzon i går kväll, min nyfikenhet för att se hur det nymålade taket och den nya soffan blev för mycket!!! Det blev kanon bra måste jag bara säga....


Nu ska jag ta fram mina stavar och gå en lång runda...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards