Bloomiz

Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Linda - 18 maj 2008 20:28

Nu har det äntligen hänt,  jag är dunder kär ....i min nya soffa....det är kanon skön knappt man kan resa sig!!! Jag är såååå nöjd!! Nu behövs bara lite rosa kuddar och rosa filtar så är allt komplett!!

Av Linda - 18 maj 2008 14:01

Ifredags kväll var jag och tittade på en soffa som jag hittade på blocket....Jag var så där nervös, för vad säger man om man inte vill ha den? Men ödet hade annat i tankarna...den var JÄTTEFIN!! Jag slog till på två sekunder!! Firade med mcdonalds mat!! Det var inte illa pinkat!! Kul , ska hämta den i dag så nu åker den gamla soffan åt pipsvängen:) Och det ska bli helt underbart att få slänga den....Så nu ska det bli lite "storstädning" i vardagsrummet, vad kommer allt damm i från egentligen?


På lördagsfm var jag på loppis på gamla posten här i Swingtown, alltid trevligt att gå på loppis, men när jag kom in så stog det en gammal 50 tals clubfåtölj som man kan svänga runt i där alldeles för sig själv...Mitt hjärta började banka och jag tänkte för mig själv "hoppas den inte är såld" ....men det var den inte så nu är den i mina ägor och den är såååå fiiiiiin!!! Ett riktigt fynd för 50 spänn och då ingick det två fotpallar vad man nu ska ha två till egentligen men ändå...Lyckan var gjord!! jag vill gå på fler loppisar....tur att M-Lo kommer hem snart för då blir det loppisar...hon är drottningarnas drottning på loppisar, hon hittar massor av bra saker som jag aldrig hade tänkt på...fast inte alltid i min smak;) Saknar henne något grymt sjukt mycket.....


i dag har jag sovit länge(mycket välbehövligt, med tanke på att jag var uppe till 3  i natt), åt frukost framför tvn med en film som jag hyrde i går men inte kände för att se sen....Den hette Love and other disasters, en rolig lätt film men ändå med undertoner av livet som inte blir som man tänkt sig...Kan nog bli nästan lika stor som love actually för mig....en lillasyster kanske...


Nu ska jag njuta lite av det vackra vädret ute som stressar ihjäl mig....tror jag ska gå en runda el om jag gör det i kväll, kommer bli dåligt på stegräknaren idag...;) Men en dag kan man väl få semester på...



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards