Bloomiz

Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Linda - 22 maj 2008 22:32

Jag letade här på bloggen efter ett annat text snitt men jag hittade inget, vet någon om man kan byta? Var hittar jag det i så fall?


Tuppeware partyt gick bra, vad man önskar sig massor av "bra " saker som man aldrig kommer att använda mer än en gång...Men jag fick min lökhackare i alla fall, vi har haft världens disskution(stavas det verkligen så?) på jobbet om denna lökhackar! min chef tycker den är helt värdelös, så nu hoppas jag att  jag kan tycka tvärtom...det är lite roligt att tjabba med henne....Sen införskaffade jag mig en 1 liters kanna med grader i...med tanke på att jag bakar varje vecka så var den ju livsnödvändig.....;)


Idag har jag gjort Emilis pannacotta men jordgubb/lime, men insåg att jag har riktigt dåligt med uppläggnings skålar  till lite "finare" middagar....Tycker inte om att ha masssa saker i skåpen som man bara använder då och då...Jag vet , jag är jätte tråkig!! Ska köpa nya "ljushållare" på IKEA nästa gång jag åker dit som jag bara ska ha till pannacotta....


Har äntligen kommit ut att gå en runda denna vecka, det har varit mycket så jag har varken haft tid el ork!! Men det kompenserade jag i dag med en lång lång promenad!! det var jätte skönt! Sak försöka komma i väg en snabb runda i morgon fast det är riktigt körigt i morgon. Pojkarna kommer vid 16 ca, Adam ska på kalas, ska slås in ett gigantisk vattengevär plus byta om, Kevin ska i väg på kanot hajk, så det blir ännu en fredag att packa vattentätt, jag själv ska i väg på "personalfest" till chefen, vi ska tacka av pensionsavgångaren grilla  och dricka massor av gottit!! Varför händer allt på samma dag när det väl händer något?


Kramiz

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards