Bloomiz

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Linda - 1 februari 2009 16:37

Söndag= ångets, man vet det är oftast en tråkig dag som man typ bara slappar på , känner inte för att göra något, plus att man vet att det är en hel vecka framför sig....Ingen bra dag....

Jag sov länge i dag med, vaknade av att Kevin pratade i telefon och sen bara sa hejdå och stack, nu visste jag ju att han skulle åka men jag trodde ju inte att klockan var sååå mycket.....Så jag låg kvar en stund till i sängen, mamma ringde så jag låg kvar till halv tolv, UNDERBART!!!


Diskade undan och när jag ändå stod där så skalade jag potatisen till middagen...Jag tycker om att förbereda jag...sen kom Emelie en runda , vi satt å tjötade lite, härligt att du kom min vän!!! Var ju lika bra att påbörja middagen när hon hade kört, hade hasselbackspotatis och det tar ju sin tid i ugnen.....(det enda tråkiga med det, för det är ju sååååå gott) fixade till laxen med lite limekrydda, smulade fetaost på smördegsplatta och vek i hop det och skjuts in i ugnen....Sååå fantastiskt gott alltså, nästa gång ska det i lite spenat med....Adis tycker inte om fisk så han fick schnitzel i stället...

Nu ska jag bara vara.....bjuder på lite söndags middags bilder.....håll till godo och bli sugna... 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards