Bloomiz

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Linda - 25 februari 2009 15:18

Har varit hos  Marie på Ämneboda kroppsharmoni på rygg och nack massage på fm, helt fantastiskt underbart....varför unnar man sig inte mer sånt?? Det gör ju såååå gott i själen, kändes som någon bara drog ur kontakten på mig så avslappnad blev jag, jag önskar mig nu en hel kroppsmassage om någon har lust eller pengar över;)


Tvättat lite och sotat pannan, snörade på mig gympa skorna och gick en lång runda, jisses vad jag blev varm, svetten rann till och med i ansiktet....Är man dåligt tränad då??? Men det var så skönt....man rensar ju ur lite i systemet när man motionerar....

Tanken är att jag ska köra in en runda till stan för att besöka solen och handla(som är såååå tråkigt), får väl ta mig i kragen och köra....I kväll är det knight rider....

Kram på er!!!

Av Linda - 25 februari 2009 13:00

Upptäckte i gåt kväll att min musik på mobilen inte funkade, jävligt irriterande men jag tänkte jag fixar det i morgon.....Tänkte ju då stänga av telefonen och sen sätta på den, det är ju bara det att jag fick ett nytt sim kort till mobilen när jag köpte ny, nu hittar jag inte lappen men den nya koden....Bra jobbat Linda!!!! Det slutade i alla fall med att jag har gått i genom alla mina skåp och lådor för att hitta lappen....Till sist hittade jag den på köksbänken!!!! men det här hade jag i det ena skåpet.....Jisses vad jag är en skräpsamlare....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards