Bloomiz

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Linda - 11 februari 2009 21:11

Vaknade på morgonen som vanligt halvt död, kollar ut och ser snö ute och kan man bli annat än lycklig? Allt blir så ljust och tyst och på något sätt blir man bara sååå lycklig!!! Det knarrade under kängorna när jag kom ut, då vill man ju bara ha en termos med varm choklad och ost mackor....


Jag har fastant för den nu nygamla serien på 6 an. Knightrider , på min tid var det ju inte riktigt så hightec som den är nu och Davis Hasselhof hade huvudrollen.... men nu är det så där poppig och modern , egentligen kanske inget att se men jag hamnar alltid där på onsdagarna.... det är ju inte helt fel att han som spelar huvudrollen ser riktigt bra ut så det finns något gott  att vila ögonen på...;)


Har träffat min älskling(orbitreken) idag, längesen sist och fast jag har världens träningsvärk från gympan i måndags så bet jag ihop och trampade på när jag tittade på mitt älskade Las vegas, nu har jag typ ännu mer ont i mina muskler och i morgon är det träning med skogsfalken...jisses kommer att ta död på mig själv...




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards