Bloomiz

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Linda - 22 februari 2009 17:23

Vad det lät gammalt, men så är det inte vi är några tjejer som är mitt i livet ...Allt från gravid till tonårsbarn, brett samtalsämne alltså...

Blev hämtad kl 15 på Marieborg, vi tog oss till Ämneboda kroppsharmoni, vankades ansiktsbehandling som vi skulle göra på varandra...Så underbart skönt och avslappnande, lika väl att få som att ge.jag tog en chokladmask som verkligen luktade choklad!!!! Wonderful....Så klart det var vin , kex och ost med<3


Sen hem till Johanna som bjöd på kyckling i fantastisk god sås, pasta och sallad och vitlöksbröd och vin till det, vi blev sittandes vid köksbordet en bra stund, vi hade ju rätt så mycket att avhandla för vi har inte setts på ett år allihopa tillsammans....Sofforna nästa mätta och belåtna, med massor av godis skålar framför oss som vi nästan tömde....En mörk kladdkaka med en mintglasyr till kaffet....Jag var rätt så mätt kan jag tala om för er....tusen tack Johanna och Nettan för en underbar och trevlig dag/kväll!!! Jag skulle vilja att Malin och nettan hade mailat mig lite bilder, jag som vanligt glömde kameran hemma...please....

Kunde ju inte somna när jag kom hem så kl blev 02,40 innan jag släckte...lite sent ju...


Kl ringde vid halv sju i dag morse, dags att kliva upp att jobba:( och snöat hade det ju gjort....men min lilla umderbara granne hade redan varit ute och skottat uppfarten, Tack Mats!!!


När jag kom hem kom Ija en runda, hjälpte henne att slinga håret, hon blev såååå fin!!!Min fantastisak vän!!!


Nu blir det bara slöa som gäller, snart sänggång känns det som fast jag får väl vänta någon timme till....



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards