Bloomiz

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Linda - 2 februari 2009 19:33

Vaknade av att det bubblade i elementen och det var skitkallt, lustig tänkte jag för mig själv, fyllde ju på pellets i går....Trampar ner i källaren och gör allt som man ska , sotar ur, fanns pellets och pannjävlen startar inte ändå, gör om det igen men ingenting händer.....Börjar bli lite smått frustrerad, sen till jobbet var jag så jag stängde av skiten, har sen gått och grunnat på detta hela dagen på jobbet( har ju säkert varit jätte trevlig?) men hem igen och försökte i 1 timme och det händer fortfarande INGENTING......Börjar vrida mitt hår nästan och känner att snart börjar jag lipa, sådana saker ska ju liksom bara funka...Men som tur är har jag ju en snäll ex-man som kom och hjälpte mig....Fick byta tänd"pinnen" (kommer ej ihåg vad det heter...) och vips så funkade det!!! Så nu kanske det hinner bli varmt tills vi ska gå och lägga oss!! Men på köksbänken väntar världens största disk, både jag och Kevin skulle behöva duscha, men vad faan livet tar ju inte slut för det....Nya tag i morgon igen!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards