Bloomiz

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Linda - 14 februari 2009 22:47

Jag har fått världens bästa komplimang i dag av min syseter son...jag brukar få några femettor av honom i bland, den förra var att jag inte ens såg vuxen ut, den bockar jag tacksamt för;)

Dagens var att nu när jag hade färgat håret så såg jag ut som LINDA BENGTZING......Tack för det....

Av Linda - 14 februari 2009 22:35

vad händer med de som inte har någon att fira med? Själv tycker jag bara det är ett jäkla jippo men visst måste det finnas massor av folk som blir jätte ledsna och ännu mer ensamma en dag som denna, ungefär som jul...


Jag fick hjälp med att kolla min bil i morse av pappa och farbror Claes, men det är nog ett fall för verkstaden....hm typiskt....men men det måste ju bli gjort....


Körde ner till syrran och passade på att hänga med ut i pulkbacken och grilla korv, underbart väder och såååå jäkla härligt mitt inne i skogen , solen gassar tyst och lugnt....


efter grillningen körde jag och hämtade en fantastisk tårta som jag beställt av en kompis till mig och syrran, sjukt fin och riktigt god med daimfluff och hallon mousse i, vit marzipan och jättefint garnerad...Tusen tack annica att du gjorde den åt mig!!!


På kvällen bar det in till Jönköping, hade beställt bord på en grekisk restuarang, massor av folk kan jag ju tala om....men vi åt en god buffe med massor att välja på, om inte annat var jag så mätt när vi gick därifrån att jag hade kunnat kräkas.....Sen svängde vi förbi Syrran, kollade lite på melodifestivalen, måate bara komentera hon programledaren....var har dom hittat henne???? Hon verkar ju helt rubbad i mina ögon....var är du kristian????

jag tog ett game i buzz monster rumble med jesper och adam, fy vilken tävlingsmänniska jag är har jag insett....


bjuder på lite bilder som jag tagit under dagen....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards