Bloomiz

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Linda - 1 juni 2009 21:03

Lördag 30/5


Sov länge, hjälpte Kevin med reklamen, han har ju tagit ett extra distrikt i helgen så jag var lilla curlig mamman ...Städade och fixade, läste lite och bara njöt på min fantastiska altan!! Den är guld värd alltså!!

Hoppade i duschen och gjorde mig klar för tjejfesten!!! Vi hade en underbart trevlig kväll med masssssor av goda skratt!! taxi in till stan och Anna och Emilie höll låda HELA vägen in till stan!!! Ni är Underbara!!! Hade otroligt nog en riktigt rolig kväll ute, TUSEN TACK MINA UNDERBAR TJEJKOMPISAR!!!! Får vi ju göra om snart!!!


Söndag: 31/5


Grattis i efterskott på morsdag min lilla mamma!!! jag röjde av bordet och sen satte jag mig i en solstol och bara njöt och flöt bort i det vackra vädret!! Mina fantastiska pojkar kom förbi på moppen med en ask choklad till mig och jag blev jätteglad!!! Blev en kyckling i bröd och film på kvällen!! En toppen dag!!


Måndag 1/6


Lite segt att komma upp, för lite sömn....men dagen har ändå flytit på för fullt ändå, diskade och var och handlade en sån där ekströms färdiga paj som man bara häller i en form och schuts in i ugnen, var ju riktigt god och framför allt smidigt!!

Mina gravida tjejkompisar kom med sina magar;) och lilla Solo. Vi gick en liten runda och hittade gulliga små håriga kalvar på köpet...nu ska jag bara vara...


Bjuder på lite bilder....håll till godo!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards