Bloomiz

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Linda - 6 juni 2009 15:20

Lite irriterande att vara på jobbet just nu....vill oxå vara ledig när det är sol...Trött som ett servicehus i dag när jag skulle upp, blev tyvärr alldeles för sent igår, jag som skulle i säng tidigt!!!! Kollade eller halv kollade mellan tupplurarna på soffan på V. Jaha, besvikelsen var som ett slag i magen...Var det verkligen inte bättre??? Eller har man blivit helt avtrubbad??? Kom i säng vid ett men kunde inte riktigt somna för jag väntade på att Kevin skulle komma hem från Rocken, kvart över två tror jag han var hemma.....så i kväll kommer jag väl att slockna som ett ljus....fast jag har lite att göra först!! Adam och jag ska ner en runda till Norje, sen ska vi till Magnus och Lisa en runda, efter det har jag lovat och hämta Kevin och co i Norje...tror faktiskt inte det kommer bli sååå jätte sent för han var riktigt sliten idag när jag pratatde med honom!! Huvudsaken är att har har haft kul vilket det verkar som!!!

Vilken tur att jag är ledig i morgon!!! Ska bli såååå skönt att bara få softa lite, hoppas ju naturligtvis på gott väder så jag kan tillbringa fm i solstolen med en bra bok!!


Ha en underbar lördag mina vänner!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards