Bloomiz

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Linda - 15 juni 2009 18:20

Varit och släppt av Adis på kollot i morse, jag får alltid en klump i halsen när jag inser att han är inte min bäbis längre.....


Körde in till stan för att möta upp Lisa på fika, vi fick sällskap av Roger och Birgitta, mycket trevligt!!! Var en runda på lindex för att inköpa något till Emelies och Zorans lilla bäbis och jag hade ju kunnat handla ihjäl mig....Kunde inte hejda mig, blev 2 bodys, ett par byxor, strumpor, en sparkdräkt och en hakklapp som ser ut som ugglan i fablernas värld....


När jag väl var klar i stan så ringde jag henne för att bara kolla läget och höra om hon blivit lite bättre, visade sig att de var hemma och jag fick gärna komma upp till min lycka. Fick då äntligen träffa detta lilla underverk!!! När jag väl fick han i min famn brabbades jag av en sån lyckokänsla så jag började lipa.....Han är helt bedårande underbart fantatisk denna pojk!!!! Bra jobbat Emelie och Zoran!!!! Fick deras tillåtelse att lägga upp en bild på han(ja han har inget namn än, väntar med spänning vilket det blir!!!!) så här kommer underverket jag blivit kär i!!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards