Bloomiz

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Linda - 3 juni 2009 17:11

I dag börjar den!!!! Har kört ner kevin och hans kompis Tobbe,  otroligt förväntansfulla till Norje, och gud vilka känslor det väcker när man kommer ner där. Den ena sidan av mig vill bara dit medans den andra bara tycker det är skönt att slippa...men nästa år när Emelies bäbis är stor då ska vi minsann jobba där igen.....


När man kör förbi lite innan pukavik så står det ju massa jordgubbs försäljare på vägen och jag brukar alltid tänka att jag ska stanna till och handla mig en liter, vilket jag aldrig gör, men i dag slog jag till!!! Skoja att jag tänker njuta av mina gubbar nu!!!


Såg en film i går The day the earth stood still men den var riktigt knepig och jag har fortfarande inte fattat vad den handlade om riktigt.....Sen såg jag Madagaskar 2, mycket bättre, många goda skratt!!! I kväll blir det bara softa som gäller...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards