Bloomiz

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Linda - 12 juni 2009 20:44

Här kommer några bilder på mig och mina älskade pojkar!!!!

Av Linda - 12 juni 2009 18:01

Jaha ja nu är den över, som vanligt trevligt i kyrkan, men jag hade lite svårt för alla ljud som inte skulle vara med....Fattar inte att det kan reta mig så....har ju liksom haft små barn själv....men inget att gnata över....


Hämtade Kevin i Mörrum, var på Golfkrogen och käkade, gott som vanligt!!!! En glass här hemma som efterrätt....Sen packa ihop det sista till Kevin. Vid tre kom Tobbe och Victor som skulle med mor och far upp till Jkpg, vi packade in alla väskor i bilen såg ut som värsta taikon....hahaha....Kändes lite lustigt att de åkte i väg och man har ingen koll på dom nu när man inte är med, men det är väl bara att inse fakta att de är stora!!! Men man är väl mamma ut i fingerspetsarna alltid....


Vi har ju oxå tagit det tradionella skolfoto kortet, men de ligger i mammas kamera som Kevin ska hjälpa henne att maila över........så det kommer med tiden....jag lovar...


Nu ska jag bara njuta av ensamheten...i morgon är det jobb och 35 års fest!!! Blir en låååång helg, fast förhoppningsvis mycket trevlig!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards