Bloomiz

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Linda - 2 juli 2009 12:21

Jag ska inte säga att jag inte har njutit av min semester för det har jag gjort något otroligt, men denna hetta ....den gör mig på värsta humör alltså!!! Jag gör inget annat än att duschar och duschar och till och med badar men inget hjälper ju för faan...har till och med fönstret öppet på natten i mitt sovrum....fast täcket är kvar likaså pyjamasen....Nej jag ska ärligt säga att jag längtar till - 20 grader, snö, och varm choklad och tända ljus, en bra bok eller film, mys i soffan....Jag vägra vara sommar älskare.....Visst är det underbart att kunna sitta på altanen i bara shorts och linne kl 23 en kväll men mitt hjärta tillhör vintern så är det bara...


Var i väg med Fröken Karlsson igår på en loppis i Halahult av alla ställen....Jag hittade massor av kalle anka pocket till Adam för bara 3 kr styck!! Ett riktigt klipp!!!

På kvällen var jag, Adam, Roger,Lisa, Magnus; claudia, och Nicole på ICE AGE 3!!! Var en sån 3d film så vi fick glasögon som skulle vara på hela filmen, ögonen var rätt så irriterade efter 1,5 timmar, mn filmen var bra, man missar ju som vanligt lite repliker och så , blir att se den igen när den kommer på dvd....


Var uppe med tuppen idag, M-lo var här och åt frukost med mig kl 08,30!!! Härligt att sitta på altanen och bara käka gott och träffas fast vi nästa dog av värmeslag!!


I em sk jag iväg med Fröken Karlsson igen, det bär åt Ronneby i dag, ska på Mairo, aldrig varit där, lär väl bli sjuk....Hade velat ha en rullgardin typ 70 tal till mitt köksfönster....men jag tror inte att jag har plånbok för det...sen skulle vi till någon affär som hette Litet Strå. med marimekko skaker...hm, visserligen underlättar det ju för mig att låta Emilie välja födelsedags paket själv, hon är rätt så svår att handla till, fast egentligen inte, det är bara det att jag hinner inte handla det förrän hon har gjort det själv:(


I kväll är det inplanerat en lång runda på promenad sidan.....min förhoppning hade varit under semestern att jag skulle gå upp tidigt för att gå en runda på morgonen och sen fortsatt med det när jag börjar jobba....kan ju säga att det finns inte i min värld....en promenad kl 23 är utan problem i stället...får väl hålla mig till det i stället....


Ha en fantastisk dag mina vänner!!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards