Bloomiz

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Linda - 28 juli 2009 20:15

Var ju ledig igår och var uppe med tuppen som jag då fått ångra idag då jag inte kom i säng i går kväll utan sent i natt...Undra varför....


Var inne en snabbis i stan , sen hem och var på gymet, haft träningsvärk idag!!! Hem och in i duschen och sen till Kristianstad...En jätte trevlig em hade vi, baksätet på bilen blev fullt:) Jag hade kunnat handla massor...men mitt förstånd hann ikapp shopping begäret...Men efter mycket velande och en middag så bestämde jag mig för att köpa jeansen jag prövade....nu är jag däremot tveksam igen...Blå stuprörs jeans....har väl egentligen inte rumpa och ben till det men det är ju bara såååååå snyggt ...(På alla andra...) Jaja den som lever får se....


Blev jätte sent i natt.....kunde bara inte sova....så idag när jag skulle ta mig upp såg jag ut som någon som hade festat 5 dagar i sträck....Hela dagen har varit i som ett töcken....Håller på att fixa och trixa lite inför i morgon då syster och hennes familj kommer....Nu ska jag strax köra till stan och handla och jag tror till och med jag ska sola lite med....så skönt att bara koppla av...


Jag har lite konstiga lustiga bubblande känslor i min kropp.....Både jätte glada och mindre glada...De mindre glada känslorna har jag bestämt mig för att skratta åt för vem ska komma och säga saker till mig som inte är sanna??? Ta reda på fakta innan Tack!!! De andra känslorna gör att jag lever helt underbart att leva idag...:) Tycker om att ha härliga och glada känslor...


Ska köpa bröd som jag kan rosta....är sååå sugen på det...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards