Bloomiz

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Linda - 18 juli 2009 13:27

Jaha nu är den här igen och snart borta när jag skriver det här, var inne en sväng i torsdags, nyktert!!! Var uppe hos Mogge och Anna på den årliga torsdags festen, trevligt och mycket onyktert var det !!!! Känner mig som värsta moral tant, men kanske jag har blivit vuxen???? Gick ner på stan och vi käkade lite, ingen festival om man inte äter pan pizza....:) Kikade lite i öltälten, gick en fem kamp som jag förlorade och åker nu på att laga en middag till Maria och Atte.....hm....min vanliga tur...jag kan säga att jag är riktigt dålig på luft gevär...hahahaha Gick upp på torget och kollade på AC/DC JAM, riktigt bra!!!!


Jobbade som vanligt på fredagen, hem som ett skott in i duschen och iväg till Mörrum!!! Grattis i efterskott här på bloggen till Emilie som fyllde år i går!!! Tack för god mat och sällskap hela kvällen fast jag var som en disktrasa.....såååååå trött.....


Idag vaknade jag till störtregn och åska:) Underbart väder,i min smak absolut!!! Ska bara vara och njuta av livet idag, måste ta mig in till coop och handla bara...snart kommer pojkarna och Victor, mysigt!!!


Ett sisat ord bara

Grattis på födelsedagen Maria och Elsie!!!!


Ps, ska ta fler beslut i mitt liv, insåg hur bra jag mår när jag gör det!!! Ds

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards