Bloomiz

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Linda - 12 juli 2009 23:47

Är bara sååååå förvirrad....varför tänker man alldeles för mycket??? Jag vill sååååå gärna men någonstans i magen så är det en bluff känsla, ska jag lita på den eller bara köra på....????

Av Linda - 12 juli 2009 19:11

Vilken grej det är alltså.....har suttit typ halva helgen och letat låtar, sjukt kul ju....Mamma och jag satt och lyssnade på Buddy Holly bla....


Mina fantastiska barn kom hem i går från en vecka i Gladebo, pigga och glada.....Härligt att se dom så!!! Men de åkte upp till Magnus på em, vi andra tog det lugnt och bara va....På kvällen körde vi in till Vägga och käkade där, underbart gott ju, bara att slippa att laga mat....tycker jag om!!! Tack så mycket mamma!!


Sov morgon idag, var i asarum på varuförmedlingen, hittade inget...fikade hemma sen till golfkrogen på middag, lax.....yummie!!!! sen en runda till gungvala skola, men jag var absolut inte på humör för loppisar...


Suttit framför datorn några timmar igen, men nu ska jag snöra på mig skorna och rensa huvudet med en långpromenad...och ladda batterierna inför nästa jobb vecka!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards