Bloomiz

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Linda - 6 juli 2009 18:22

Igår var en riktig mys dag men ändå full fart, var och hämtade Malte på morgonen och köpte frallor till frukost, dammsög av och började baka ....blev en choklad paj som var gudomligt god!!!! och kladdkake muffins med vit choklad i....mumsigt!!! Kevin han höll på med sin reklam hela lördagen, han hade tagit på sig ett extra distrikt med...

Maria och barnen kom på em och fikade, sen på kvällen kom M-Lo, Emelie och lille Noah(japp, nu är det officiellt!!!) med mat från vägga, vi firade att M-Lo har kommi till den underbara åldern av 35....med ett litet presentkort på kroppsvård, (lustigt när man helt plötsligt kommer över 30 så är kroppsvården riktigt viktig ju....) jag önskar mig ett presentkort på helkroppsmassage....bara så ni vet....


Jag och Malte var ute och gick en liten runda på kvällen sen hamnade jag i soffan, vilket jag somnade i....Stapplade in i sängen och där ligger ju Malte, han blev lite sur för att han fick flytta på sig , men han slog sig gärna ner brevid mig igen och vi har sovit som grisar han och jag i natt;)Mycket trevligt med sällskap...


Körde han till Farmor i fm, sen kom mor, far och morfar på lite besök. Jätte roligt att morfar hängde med!!! Vi har pratat om mitt staket  nästan hela dagen....blir ett projekt som heter duga känns det som....hm....har jag tagit mig vatten över huvudet??? När de körde hem så tog de pojkarna med sig hem i några dagar, själv börjar jag jobba i morgon och har måååååånga veckor framför mig till nästa semester....surt sa räven...


Skulle ut och gå en runda tänkte jag, men nu öser regnet ner och det är såååå mysigt när det smattrar på altantaket, får väl ta mig en tur på älsklingen i stället:)


Puss puss



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards