Bloomiz

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Linda - 4 juli 2009 15:10

Jag kan inte hjälpa det, jag måste bara få ur mig det, FY FAAN FÖR DENNA VÄRME!!!!!!!!! Jag blir sååååå irriterad och på såååå dåligt humör när man inte kan röra sig utan att svetten rinner , känns som jag är i klimakteriet....och trött blir jag med...Har till och med varit nere i Hundsjön och bada för att svalka av mig, tror ni det hjälpte?????


Har riktigt panik att jag börjar jobba på tisdag och jag har inte hunnit någonting här hemma....Drog en repa genom garderoberna och rensade ut lite kläder som jag aldrig använder, samtidigt drog jag en repa i källaren, samtidigt som jag hade en kladdkaka i ugnen samtidigt som jag tvättade, skulle ju behöva köra med gräsklippaaren, trimmern och dammsugaren med....märker ni att jag har panik!!!!! I kväll ska jag och pojkarna till Maria och grilla, ska bli jätte mysigt!!! Får väl ta mig en cider eller två och bara vara .....fast i kväll ska vi bygga kaninhage(heter det så?) och spela kubb med....Längtar....


I morgon ska jag hämta godingen Malte...vi ska bara ligga på gräsmattan(den med den höga gräset ) och mysa i skuggan om det inte kommer regn VILKET JAG HOPPAS, då ska jag baka....längtar efter att baka...


Jaja ha en bra kväll mina vänner!!!

Håller tummarna för regn......

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards