Bloomiz

Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Vardagen kallar igen....

Av Linda - 26 januari 2010 17:35

jaha då är man hemma i sin vanliga gråa vardag, borta är lyx och flärd, inga tider att passa, inte behöva städa eller laga mat.....trodde väl aldrig att jag skulle säga att jag tycker om semester!!! Äntligen har jag hittat mitt smultronställe!!!  Visby i all ära, men jag saknade stugan, naturen, lugnet....Jag hade såååååån ångest för att lämna ön och tyvärr sitter den fortfarande kvar, inser ju att jag måste få ihop en resa INNAN sommaren...hur jag nu ska lyckas med det???

 

Igår blev det sovmorgon, sotade pannan, tvättade(som fortfarande är kvar i maskinen), var en runda i stan, hälsade på Emelie och Noah en stund, vilken sockerkille han är alltså, man bli ju bara så lycklig av att se han....

 

Hem och på utvecklingssamtal med Adis, som gick bra!!! Lite att jobba på men det ska vi tag i tillsammans nu....

 

På kvällen kom Emilie!!! Sååååå mysigt!!! jag hade fixat lite käk till oss och sen kaffe i mängder, fick se bilderna från bröllopet, omg återupplevde hela bröllopet igen;)Vilka bilder säger jag bara!!!! Hur ska man kunna välja där??? Körde hem E vid halv elva tiden, men hade jätte svårt att koppla av i går....tror kl var 2,30 sista gången jag kollade, man blir ju liiite stressad av att man ska upp vid 6 i gen....Är som sagt lite trött och sleten idag, strax är det dax för möte på Halda, plus att jag ska packa ihop lite saker till Adis i morgon!!

 

Bjuder på lite bilder...jag får väl leva på minnena;)

 

          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards