Bloomiz

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Kaffe???

Av Linda - 30 januari 2010 23:33

Jaha har ett gäng med tonårs killa på övervåningen, som spelar poker, låter som dom har jäkligt roligt i alla fall.....Vips så tog dom köksbordet och stolarna med sig upp, vilken tur att Kewan har en sån snäll mamma som lånar ut sina saker:) För min del tycker jag bara det är såååå skönt när dom är här hemma och inte på byn rännande, de får gärna vara många med....Nu kom han ner och bad mig sätta på kaffe!!! Alltså när jag var 16 så var det inte många som drack kaffe i min bekantskapskrets...men allt ändrar väl sig....Får ju komma ihåg att alltid se till att det finns kaffe hemma nu!!!

 

Adam och jag var ute med reklamen när helt plötsligt det kommer ett rådjur utfarandes från diket, då säger han : var det ett rådjur, så ut som en stor kanin....alltså detta barn....:)

 

Har varit borta hos Maria på kvällskaffe(kan man kalla det de vid kl 21,45?) , alltid lika trevligt!!!

 

Nu väntar sängen, fast jag är inte trött.....Tur jag är ledig på måndag så jag kan få sovmorgon:):)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards