Bloomiz

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Linda - 3 september 2010 15:33

När det blir höst så inser man ju rätt så fort att: JAG HAR INGET ATT TA PÅ MIG!!! Det är ju så tråkigt, man skulle vunnit massa pengar till varje höst och varje vår för att kunna fixa till sin garderob...Vilket önsketänkande va??

 

Nu är jag inne på skor, och något sånt här vill jag ha...

    

plus en till som inte ville som jag ville:(, tycker det är snyggt med lite mc stil på stövlen....får suga på den och kanske besöka en skopunkten som bilderna kommer ifrån!!!

 

Nu ska jag laga mat, kålpudding, qournpaj, och kycklig till middag....

Av Linda - 3 september 2010 10:34

Idag börjar min semester med ledig dag!! Ska fara in till staden för lunch med vänner, bibblan, systemet kanske(vet inte än), handla lite....

Började dagen med sovmorgon i alla fall, såååå skönt!!

 

Em blir lite smått och gott som träning, städning, tvättning, matlagning....Känns som denna dagen kommer försvinna på ett nafs ....

 

I morgon är det dax för 25+25 fest, jag får trots allt då vara nykter men vem har sagt att man inte kan ha kul och bjuda på sig själv trots att man inte intagit alkohol?? Det ska bli riktigt roligt och jag ska vara utklädd till Anne-Lie Ryde i 80 tals stuk....Har lånat hem tröjor av min jobbarkompis, scarfs av en annan jobbarkompis och faktiskt köpt något smycke själv och ett par leopardmönstrade pumps som jag lånat av fru Parnfelt. jag kommer lägga in bild så ni får se hur jag såg ut....Jisses...

 

fast mest av allt längtar jag faktiskt efter det här....

  

att få ligga på bryggan vid stugan på Gotland, visst ja på måndag kan jag ju göra det!!!  

 

Kram på er och ha en trevlig fredag!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards