Bloomiz

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Linda - 5 september 2010 11:24

är nu färdig packad och inser gud i himlen vad saker jag behöver i en vecka:)  Kanske blir lite få inlägg här på bloggen i veckan med tanke på den urkassa internetkopplingen vi har i stugan....Ska bli sååååååå underbart skönt att komma iväg och bara få ny energi och få bara vara!!! En nytändning för min del inför hösten!

Så ha en bra vecka mina vänner för det kommer jag att ha:):)

 

Nu kommer jag mitt kära Gotland    

Av Linda - 5 september 2010 00:51

Fest!!!

I kväll var det 25+25 års fest för Anna och Emilie! Det var 80 tals tema och vi hade fått ett namn på inbjudan som vi skulle föreställa oss….Jag skulle vara Anne_Lie Ryde!!Jag har shoppat lite smycken och lånat lite, tycker nog att jag lyckades någorlunda i alla fall?

    

Först en tipsrunda , en runda med tolv frågor som blev månader och alla frågor var om 1985….Inte lätt kan jag tala om!! Jag knåpade ihop 7 rätt i alla fall, inte illa! Sen var det trekamp, som vårt lag vann!! Det var golfputtning, pilkastning och ett alternativt kubb! Mycket roligt! Jättegod mat bjöds det på med, och kaffe och pannacotta och godisskål och snacks. Är jätte mätt fortfarande!

          

Vi har suttit ute fast det var kallt innan vi gick in, men med raggisar och filt så går allt...

 

       

 Innomhus hade vi en tävling som vi skulle gissa låtar el film titel eller huvudroll artisten….Riktig höjdare!! Jag och Morgan vann!! Ps vårt lag vann även 3 kampen, jag fick öppna paket och där i var det en cowboyhatt med glitter, perfekt!!

   

 

   

Jag och Uggla:)

   

Här är jag och Lilli och Sussi...

Lena Ph och jag...

   

Jag, Joey tempest och Björn Skifs vid sidan om;)

   

Jag och Björn Skifs....hahahah

Uggla och Ph ....   Joey Tempest och Uggla....

Fick låna finfina raggisar av Emilie:)

           

Vill tacka Anna och Emilie för en toppen super kväll! Och grattis i efterskott och i förskott

 

mina vänner!! Love you!

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards